משלוחים חינם מעל 349 ש"ח

קולקציית חגים חדשה באתר!

העגלה שלך

העגלה שלך ריקה

אולי תאהבו?

 

1. ביטול עסקה יתאפשר ממועד ביצוע העסקה לרכישת המוצר ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר הנ"ל ו/או מסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר, הכל בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("החוק").

2. על אף האמור לעיל, במידה והנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק), הינך רשאי לבטל את עסקת רכישת המוצרים בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ממועד קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבינך ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה תהא רשאית לדרוש ממך להציג תעודה מתאימה בהתאם להוראות החוק.

3. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 03-5353003 או דרך האתר בפורטל החלפות/החזרות בקליק או בדואר רשום להיפסטר לכתובת: לזרוב 23, ראשון לציון, לידי מחלקת שירות הלקוחות. בהודעת הביטול יש לציין שם המזמין, מספר טלפון, סיבת החזרה ומספר ההזמנה.

4. החזר כספי יינתן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, החברה תהיה רשאי לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, בכפוף ובהתאם להוראות החוק וסייגיו.

5. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

6. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן (לדוגמא: פריטים עם רקמה או חריטה אישית ) וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול.

7. לא ניתן לקבל החזר כספי על נקודות, ובעת ביטול העסקה הנקודות אינן ניתנות לשימוש חוזר ולא ישובו ללקוח.